Pages

Ads 468x60px

Friday 25 April 2014

Kenangan

Assalammualaikum :)
holaaaaaaaaa . okay hari nie nak story sikit pasal kenangan
tapi pendek ja kot sebab sekarang pun dh pukul 3 pagi hokayyy . 
jemah mmg suka update blog lelambat mcm kekura . haha

kenangan memang tak boleh dipadam ,
tapi kita sendiri boleh buat buat lupa , macam aku . hihi :P
tapiii! lagi buat lupa tuh , lagi dok ingat . haih .
takdak eraser ka ? nk padam hbis semua kenangan ni .
yg sakit tuh dah nak sama banyak dengan manis ,

aku ni adakala selalu terlupa
yang aku masih ada kenangan
teringat toksah cerita lah . sampai sakit sakit hati nie .
satu tahap dimana aku perlu , eh tak , WAJIB
buang semua kenangan tuh ,
atau
jadikan pengajaran .
kalau tak , sampai bila bila pun aku benci .
serius , aku taksuka nak ingat kenangan 
walaupun manis .
sebab aku akan terus ingat semua , tambah dengan apa yang mereka buat .
dan memang tepat dengan apa hampa tengah pikiaq .
kenangan bercinta of course
dan
kenangan kenangan lain .

selalu kalau teringat .
aku tengok balik apa yang pernah dibuat ,
lepas tuh cepat cepat tutup balik .
boleh gitu ?
sebab aku sorang ja rasa sakit tuh .

jadi
untuk hilangkan semua tuh dan of course jangan tiru aku :
  • padam lah apa yang patut ( gambar , hadiah , msj , etc )
  • buang segala benda yang boleh buat kita teringat 
  • kalau depa nak jadi kawan? kawan p lah tapi kawan mcm tak kawan taw!
  • tayah lah rajin sangat nak p melawat kawasan kenangan kalau dah taw nanti teringat yeh .
  • kalau kejam , p block depa kt fb . :P
  • paling penting : MOVE ON . ayuh tinggalkan kenangan! bina kenangan baru pulekk .
percaya pada jodoh .
macam aku ,
sebab tuh aku tabah
walaupun dalam hati memberontak bagai nak gila
sebab aku pun tak paham 
apa aku tulis sebenarnya 

lalok.
bye .



0 comments:

Post a Comment