Pages

Ads 468x60px

Sunday 13 April 2014

Rindu...

Assalammualaikum..
hai pembaca *nerd sangat jemah nie*
okay lah . hari nie post syahdu sikit ~
pernah rasa rindu ? rasa yang mcm nk menangis dan lari balik rumah sekarang jugak ?
kalau pernah bagus , senang sikit nak menghayati rasa rindu aku nie . hihi :P
kalau tulis rindu dkat status ke tweet ke , org msti ingt 
"ala, rindu pakwe lah tuh" ,
ehh rindu tuh bukan utk pakwe je ehh . utk family , utk kawan pun boleh . heh

sekarang nie rasa rindu yang aku rasa is rindu gila dekat family 
especially dekat Muhd Firash Adrian . 
sapa dia ?
meh sini nak bagitahu sikit .
dia adik kecik kita lah , yang paling bongsu dalam family .
dan mestilah yang paling disayangi kan .
hehehe.
tapi gua tanak ar crita dlm post nie
nanti takdak idea dah nk post , pastu blog ni diam , pastu background belakang kena remove lagi
grrr ><
doakan lah yang aku rajin utk next post eyaaa ~

dah . sekarang nie aku cuma nk ckp ,
AKU IS RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ~
nak lari balik Penang sekarang jugakkkkkkkkkkkk ~
uwaaaaa :'(
kbai .


*latest pic dengan dia
menangis jemah tengok pipi sendiri , macam letak belon . --'

0 comments:

Post a Comment