Pages

Ads 468x60px

Saturday 24 May 2014

Busy bzz Busyy bzz

 Assalammualaikum !
Hola Belogg ~
Ya Allah lamanya tak menaip niee . rasanya last post dh janji nak selalu update kan tapi
janji hanya tinggal janji T_T
kehkeh . yang sebenarnya gua agak busy yaa 3 minggu sebelum nie .
mana dengan assignment lagi , projek lagi , tambah gua kan sem nie last sblum p praktikal
wajiblah busy kann .
sem depan pulak dh nak p praktikal 
huwaaa , sejujurnya dari hati aku amatlah takut 
nanti nak kena design bagai , mcm lah aku ni kreatif sngt .
kalau kreatif bab nak menjahanamkan boleh lah , ni kreatif nak cantik .
memang idok ler boleh kan . kalau sikit sikit , mungkin .
mungkin lahhh ~

tajuk kat atas takmau kalah betul , busy mcm kerja Perdana Menteri tuh
padahal student ja pun . hahaha
sesaja nak bagi kome ingat aku nie busy padahal hm
busy jugak lah . hahaha
sekarang nie tengah final exam , 
Alhamdulilah cuma 3 paper , tak mcm sem lepas ,
muka aku nie lah muka last sekali balik , benci tahu .
kali nie muka aku pertama sekali balik . kehkehkeh .
2 paper dah tumpas , sekarang nie tinggal satu paper ja lagi ,
hari Isnin nie , which mean tak smpai sehari lagi ,
pastu yehaaa , berambus lah kita ke Penang . huwaaaa .
taksabaq , rindu semua tambah dekat Si Abam Adrian , cinta hati gua tuh .
tunggu lah Internet Programming oi , gua sailang lu nanti *asah pisau*
tapi bila tamat ja exam , maka tamat lah jugak hari gua dekat Ipoh dengan geng 2728 , kalau nak tahu ni geng rumah aku kat Ipoh , haha 
lagi sehari ja pun nak beramah tamah bergurau senda bergelak ketawa mcm dunia nie kita yang punya , bergusti bergaduh segala ber lagi lah .
sedihnya , lagi pun aku kenai depa sejak sem 1 kot , even lain course tetap rapat , depa plak sem depan dh last , sebab nanti sem 6 praktikal , aku plak sem 6 baru ada balik dekat Ipoh . kira nie last sem kami semua sama sama lah , dih dih nya .
hmm , takpa , yang nie nanti kita buat post nah .
kehkehkeh , doakan aku kerajinan taww ~ muaah :D

cuti sem nie ingat nak buat backpackers , hm
tempat ?
belum diputuskan lagi tapi kalau ikut bincang-2 dgn Fatot tadi , mcm nk pergi
Pulau Perhentian a.k.a Maldives Malaysia !
so , dh review harga , bajet apa semua , okay boleh la kot bagi student mcm kami ni
tapi yang jadi masalah sekarang--
taktahu lagi sapa nak join selain aku dengan Fatot . haha
baru rancang je pun , tah jadi tah tak .
lagi pun aku nie ada satu penyakit
Penyakit was was ragu ragu , tambah bila melibatkan tempat , baju , kasut 
ah , semua benda yang perlukan pilihan .
haha . sampai nak pilih sabun mandi pun , aku boleh call Ibu tanya
sabun mandi mana yang aku nak beli ?
boleh mcm tuh ?
haha , tak pepasal asyik kena gelak ,
tapi bagus jugak lah , takdak ah aku nak p membazir tak tentu hala kan 
pernah sekali masa shopping seluaq , lagi satu aku nie jenis nak p mana kena berteman
kalau dak sampai sudah aku tak p , haha
budak rumah aku tension ja dengan aku , sbb selalu mmg depa jadi mangsa . 
kehkehkeh *gelak setan*
sambung balik -- habit aku masa shopping nie , aku sangat lah cerewet ,
kalau terkotoq ka , benang tercabut ka , memang aku suruh tukaq amik yang baru , 
tuh baru bab tuh , belum bab tak berkenan ,
member aku nie jenuh lah ikut aku pusing Jusco tuh semata mata nak cari seluaq , selai ja pun , dah lah masa tuh baru balik kelas , memang penat lah kan .
haha . depa nie pun sampai taktau dah nak kata , tunjuk tuh , aku p belek-2 , tak berkenan , jalan lagi , tunjuk lagi , tak berkenan jugak , sampai lah aku jumpa selai seluaq nie
depa nie sampai tahap ya kan aja apa aku ckp , siap ugut lagi , 
kalau yang ni tak berkenan , balik , nanti hang p beli sendiri 
aku yang cuak ( ala , lakonan ja pun :P ) terus amek , p bayaq ,
hahaha .
elok sampai dekat motor , terus depa kata nie kali terakhir depa teman aku sebab aku nie terlalu amat cerewet .
boleh ? kahkahkahkah , sampai sekarang depa dah tobat nak ikut aku shopping
hahaha . teruk sungguh aku nie .

kalau ikut banyak lagi jadi , hahaha , larat nak taip satu satu , aku nie pun bukan rajin sangat , huahua , nak post satu nie pun jenuh tunggu sampai rajin 
haih lah Nurin oi 

okay lah , dikesempatan ini , 
gua Nurin Athirah Binti Abdul Halim memohon kepada readers kalau ada lah kan
 doakan gua cemerlang dalam exam 
hampa jangan nak lupa pulak okay , sat g lps sembahyang , kalau ingat nama aku ,
doakan sekali taw supaya result aku boleh lah gempak , 
kehkehkeh , maseh daun keladi :D

jadinya jari ini hendaklah menutup tirainya kerana hari sudah lewat , aku pulak nak sambung bertweet nie ,
sompek lagi tuhh . hahaha
jumpa lagi next post yaaaaaaaaaaaa .
byebye :*

nah , berdarah mata tengok gambar kurus . haha
kbai

0 comments:

Post a Comment