Pages

Ads 468x60px

Saturday 25 January 2014

Satu

Bismillahhirrahmanniruhhim
Assalammualaikum w.b.t .
Hai .
Nama saya , ehem , skema nya pakai saya nie ~
hehe.
okay lah ,
nak aku ke Nurin ?
kalau sopan msti lah Nurin ye dok , 
tapi gua nie rock tahap cipan . hm
so
aku is better right ~
hewhew
apa apa lah 
asal tak mudarat .

okay . 
Nama aku Nurin Athirah Abdul Halim ,
seorang pelajar yg bakal menamatkan pengajian lagi setahun setengah *yeah*
blog nie sebenarnya dh lama dh
tapi tah berapa kali asyik padam pastu tulis balik pastu padam balik
haha
hm , kisah selalu berubah ,
jadi blog pun wajiblahhh berubah XD
nie lah blog baru .
Insha Allah , akan rajinkan dan gagahkan diri utk update 
*selama nie pun cmnie gak*
huahua
takpe lah .
bkn slalu boleh nk rajin kan :P

utk tahun nie .
semuanya baru ,
termasuk life
family apa tah lagi
Alhamdulilah dh bertambah lagi sorg adik .
yg tuh next post lah eh baru cerita .
hihi

jadi ,
aku mengharapkan semua yang aku hajat akan tercapai 
Insha Allah
*pstt termasuklah cerita cinta*
hehe . tu je kot yg nk ckp , 
first post mmg wajiblah malas untuk bebel banyak banyak 
see ya in next post .
mucho gracias .
love yaa :)

0 comments:

Post a Comment