Pages

Ads 468x60px

Monday 26 May 2014

Holiday timeeee !

Assalammualaikum!
yeahh ! dah tamat sudah paper ~
berakhirlah sem 4 dekat KPTM nie . wuuuu . mcm cepat je masa berjalan kan .
still teringat lagi kenangan masa orientasi ,
kenangan sem 1 masa tgh seronok , pastu sedih bila Ajim pindah , nangis aku . haha 
pastu cerita cinta tak kesampaian ,
eh , tuh rahsia lah , kenangan kena simpan dkat hati ja . kehkeh
naik sem 2 lagi lah , dpt kwn baru , pastu hilang kawan .
masa nie pun hilang kisah cinta . kakaka :P
naik sem 3 , pindah msuk rumah sewa buat pertama kalinya ,
belajaq hidup berdikari , new life , new friend ,
masa nie baru lah nak serius sikit dgn ehem ehem . 
sapakah ? rahsialahh , kang aku bgi taw sapa , tak pepasal dapat msj suruh padam terus blog! 
hahaha , garang ouhh Incik Beliau nie , aku pun scary movie gak dgn dia .
naik sem 4 , phew , dugaan bertingkat-2 dgn kehadiran assignment lah , projek yg susah mcm nakharom , sabaq ja lah .
so , sem 5 , bermula lah hidup praktikal ~
hm , doakan aku berjaya okayyy , jgn lah bagi aku dpt bos yg scary , tak koser makk nak nangis tiap hari . haha . aku kan sensitip lebihh .

jadiii !
untuk holiday kali nie , hm , selain jaga Muhammad Firash Adrian , jadi driver untuk parents aku , apa kataaaaa kita p melanconggg ?
kehkehkeh
ke mana ?
haruslah dekat sahaja , Penang ! bagi certain org , maybe dh tak best kot Penang nie
tapi bagi aku , still bnyk lagi tmpat nak explore . haha
well , masa dulu parents aku jarang nak bawak jalan-2 dekat Penang ,
bila dah beso nie , baru lah dapat .
tambah bila dh dpt kepercayaan untuk drive kereta Preve untuk ke sana .
weeee ~ happy siot , hengat senang parents aku nak bgi pkai keta berjalan-2 without them ? 
selain Penang , dlm kepala otak nie nak p Pulau Perhentian yang ala-ala Maldives tuh .
haha . dh bincang dgn parents aku , Alhamdulilah depa bagi ja , cuma sedia duit sendiri lah yeee , dushh ! ingat nak sponsor . haha .
kalau den tak dapek poie masa jadi student nie , den nk poie masa honeymoon ~
kakakaka . takmau dh Cameron ka , Melaka ka ,
just Pulau , sbb nak lepas sedih tak dpt p Maldives .
haha . whatever lah Nurin , macam lah ada org nak kahwin dgn you--

disebabkan cuti agak lama ,
usaha untuk kurus mestilah ada uolls ,
Alhamdulilah dh berjaya hokay turunkan berat badan ,
padahal azam berzaman dh kot , tapi baru tahun nie dapat realisasikan . kahkah
menangis tgok baju lama dpt pkai balik , muka pun dh tirus sikit . huahua
sabo lah dgn aku nie ha .

udah , stop ya tulisnya , capek deh ,
itu boss kecil cinta hati bangun sudah , kena layan dulu mcm Pewince , kau hado ?
haha . kalau ada yang baca , sabar eh , 
sbb kali nie aku post tah apa apa la haih .
penat 
bye 
muah sikit
kbai

 

0 comments:

Post a Comment