Pages

Ads 468x60px

Monday 27 January 2014

Isnin

Assalammualaikum .
selamat hari Selasa . 
eh dh Selasa dh yee ? huhu . 
mmg aku nie jenih hat suka tulis  blog bila dh msuk hari lain utk cerita pasai aktiviti hari nie
awat tah lah . 
hehe 

hmpa taw kan apa jadi bila hari Isnin ?
seriously aku tak suka hari Isnin sejak skolah lagi
sbb kelas aku packed giloss sem nie
dan aku sngt MISERABLE ! arghh
3 kelas direct , pastu gap , pastu kelas lagi
naik tepu dh haih otak aku dok belajaq .
dh lah sem ni bnyk coding . awat lah taktiawww .
penat tahuu ?
dh la kelas pagi . hehhh .
tadi dlm kelas mmg tersengguk sengguk dh
penangan tak ckup tdo smlm
tapi bila buat coding trus segar mata nie
ajaib betul ~
hahaha

tuh lah org kata , bla kita tak try kita tak tau bnda tuh susah ka tak
coding nie senang tapi bila tak phm tuh yg susah
iye dokk ?
so maghi belajar coding okay anak anak :)

tadi Ibu call ckp dh beli buaian dgn stroller utk Firash Adrian
hmmm
awat tak tunggu ?
baru nk beli stroller SCR utk Adrian .
tapi takpe lah dik , apa pun boleh
nnti balik kte g shopping baju awk ye syg :)
love u mucho ~

hri nie mmg kerja berwhatsapp ja .
ehem , tahu lahh sejak ada Internet nie
batteri phone pun cpt hbis jee
hahaha
dgn Mukhriz lah , dgn Kak Chik lah , dgn Geng Comel lah
dan msti lah dgn
ehemmm
sapa ye ?
hahaha
rahsiaaaaaaaaa ~

minggu ni gua balik .
jadi Yana Azahar dgn Mira sila bersiap sedia okeh
ouh lupa .
Anas Boizz pun diminta tunggu .
hahaha !
aku rndu okehh .
tak lupa jugak
Pikah Ajis dgn Epah Pojey .
hewhew .
kbye dimor ~ :)


0 comments:

Post a Comment