Pages

Ads 468x60px

Saturday 12 April 2014

pstt

Assalammualaikum
hai Cik Belog :)
dan hai jugak readers .
kalau ada yang baca blog nie lah kan . hihi :P
 pertama sekali , aku nak sangat minta maaf . yalah , harituh janji nak update blog sentiasa kan , tapi ai is tak buat . maaf sangat .
punca utama ialah MALAS ! pastu ASSIGMENT bertingkat-tingkat
tapi eh boleh plak online Twitter dgn FB hari hari . hmmpp
tapi apa pun . maaf okehh ! :)

bila buka blog tdi , terkejut sat .
background habis hilang . apakah ? kenapakah ?
mungkinkah sebab aku main download ja ? hm .
menyesal pulekk p remove background sebelum nie . konon takmau ingat kenangan lah , sekali , nie ha kau dapat !
padan muka mak jemah ! :')
takpa lah , pasnie aku kena sentiasa check kot blog nie .


ha!
sedaq tak sedaq lagi 3 minggu ja aku dh nk habis sem 4 . 
ohmaii how time flies!
bermaksud jugak aku terpaksa tinggal housemates aku .
aaaaaa , sedihnya!
nanti aku balik mai , hampa pulak nk p praktikal 
serius sedih gilaaa !
nanti mesti rindu sangat dekat Fatot , Mek , Adeq , Wana , Mira and Akak :(
dgn Mira n Akak lagi lah , bru nk rapat-2 last-2 aku pulak nk p praktikal
sadis betul lahhh .

hmmpp .
nanti kita cerita sedih sedih tuh .
sekarang .
kita fokus dengan pembinaan blog . acewah .
hiperbola tahap dewa sangat Nughin nie taw .
kakaka!
whatever , i still syg blog nie , sbb tuh susah nk lepas . 
kalau tak sayang , aku tutup blog nie ! buang terus apa yang patut . hahaha

dh , sekarang gua nk berundur diri dari terus mengarut .
hihihi
takdak idea sebenarnya *ngong*
jumpa next post .
kalau ada lah next post tuh . kalau ada.
bye


0 comments:

Post a Comment