Pages

Ads 468x60px

Tuesday 3 June 2014

Buat pun salah , tak buat lagi lah....

Assalammualaikum 
Hai Belog 
disebabkan malas nak tukar , stay ja lah sat noh cara gini .

ni nak habaq mai , aku dok bengang .
dengan sapa ?
dengan Mamat Sengal . haha ---> boh nama sat g baru tahuu .
dah lah dekat seminggu tak berwhatsapp .
hari nie bila dh whatsapp , saja nak perangat hati dah kenapa ?
mana bengang pun kannn T_T

bila tak tanya apa-2 marah .
bila tanya pun marah .
tambah tanya banyak-2 , dh lah cara jawab annoying .
pergh , tersiat pat belaih hati aku.
esok-2 nak tanya pendek-2
nak balas pendek-2
pastu biaq rindu mulut potpet aku .
mahu ?

dah merajuk , baru nak suruh tanya la lps nie , apa lah .
punca kadang-2 bukan apa pun 
aku reply lambat lah , takpun aku suruh dia tidoq ka , dia kata menghalau 
pergh , sebab dia ,
aku mcm nak asah parang takik leher dia pun ada kenkadang
nasib baik jauh ,
kalau dak hang doa lah banyak-2 hadap aku . hahaha
ai kan garang :P
tapi dgn dia ,
kalah woi garang aku . hilang mana tah ? o.O
ada saja nak menjawab bila aku marah .

nak kena menuntut ilmu  jadi lagi garang kot noh ?
hm 

sabaq lah hati hoi . T_T

malas sudah
takdak mood sudah
tapi
gua tukaq lagu dekat blog
p lah dgaq 
banyak sampai krem otak cari lagu .
kehkeh

luahan hati semata-2 .
nanti takmau dah post cemni lagi 
werk
kbai 

0 comments:

Post a Comment