Pages

Ads 468x60px

Friday 19 June 2015

Ehem~

Assalammualaikum,
Dear Blog,
Saya minta maaf sebab saya dah lupakan awk, saya dah tak menulis
sebab saya Malas!
yer saya Malas!
saya takdak idea tahu
Harini saya mimpi. sebab tu saya bukak awk balik
bila baca post lama, saya rasa nak tembak diri sendiri.
nokharomm punya style cerita.
Hahaha!

Saya dah habis belajar, which mean saya akan grad bulan 11 ni.
Alhamdulilah walaupun saya banyak main. 
hiks
I so happy bebeh~~~
Mungkin lepasni saya akan sambung perguruan.
Insha Allah, doakan saya taw.

Life sy?
Alhamdulilah dah banyak berubah.
2015 starting for my new love stories.
hati batu saya dah terbukak nk terima seseorang, eh dua. hahaha. kekeliruan di situ.
doakan saya okay?
ada jodoh saya nak kahwin tahun ni jugak dgn cik abang,
takdapat Pantai Timur, yang jauh di hujung Utara pun okay. baru sama kan. hiks
haha! bekpilah gatai pun
tapi
saya masih keliru.
Moga ALLAH tunjukkan siapa yang harus saya pilih.
heeeeeeeee~~~

Saya nak serius dah kalini. taknak memain macam dulu.
dah habis zaman couple-2. jom serius plak!

sampai sini saja saya nak update.
jumpa lagi tahun depan
mana tahu dah kahwin
saya update pulak cerita kahwin
hahaha!

adios.
love and kiss,
Nurin

0 comments:

Post a Comment