Pages

Ads 468x60px

Friday 27 June 2014

Ahlan Wa Sahlan !

Assalammualaikummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm .
Yow , lama tak taipp . heeeee . itew is sibuk sikit . ya lah
sekarang nie aku dah pindah p Bagan Serai , Perak .
ha sapa taktau Bagan Serai tuh kat mana , p Google kaih . 
nanti anda akan menemui jawapan di mana letaknya tempat tersebut .
haha
sebenarnya aku taknak pun pindah , dah biasa duduk Penang sejak kecik lagi
tapi sebab keputusan aku bukan lah keputusan majoriti , terpaksa lah mengalah ,
sebelum habis cuti sekolah hari tuh , dah selamat dah aku berpindah ke Bagan Serai 
dekat Kuarters Guru , Alhamdulilah tak dapat ceruk hulu ,
tengah-2 pekan , terasa secure lah sikit

mai kita cerita pasai rumah baru nie ,
sebelum aku masuk , rumah nie dah dekat setahun tinggal 
--aku bersyukur takdak kena ganggu apa-2 lagi , Alhamdulilah--
lepas cat , settle letrik apa , terus masuk pindah , tapi takdak lah bawak barang banyak-2 ,
ada jugak yang tinggal dkat rumah Penang
dan nasib baik jugak lah Penang tak jauh dari rumah , dlm sejam naik keta (kalau dengan aku) hahaha ,
tiap-2 minggu berulang p Penang , tengok Zetty dekat HSBM tuh sekali amek barang yang ringan-2 dekat rumah Penang ,
masa mengangkat nie , dok teringat alangkah bahagianyaaaa kalau dah ada suami , pakwe ka , ada jugak orang boleh tolong angkat , cewahhh . haha

rumah nie cuma satu blok ja , dlm 8 family gitu lah duduk sini
psstt , anak-2 teruna dekat sini semua hensem dan suka gilaaaaaa senyum .
Ya Allah bahagia betul duduk sini . kahkahkah !
cuma takdak kesempatan lagi nak tegur menegur , ai kan malu . *tutup muka*
takpa takpa , nanti saya tegur abang-2 kehh . haha . gatai .
selain dalam pekan , rumah-2 sedara dah jadi dekat lah , tuh yang masa memula ada ja yang dtg melawat .
hahaha . satu hal jugak nak melayan lagi , dah lah sibuk mengemas yang tak habis tuh
nie raya nie , open house pulak , mmg ramai lagi lah dah daftar dlm list nak mai
kemain kau , ada list tahuu . haha . nak senangkan diri sajorkk
dengan kawan-2 Ibu , kawan Ayah , sedara-2 , jiran tetangga termasuk abang hensem *ehem* dan bakal menantu . eh 
haha . yang last tuh aku gurau .
nasib lah ehhhh rumah baru nie beso dari rumah Penang , kalau lepas Adrian main walker dia ,
fuhh berpeluh kau nak mengejor , hahaha , muat lah yerkk kalau reramai pun sebab besar .
ni pun ada lagi yang tak kemas . haha . aku kan malas ,
dengan jadi mummy dekat Adrian lagi , pheww , patutlah aku kurus . eh ?

ha dah sudah aku taip ,
ni penat drive ulang alik Ipoh tak habis lagi , 
dengan jaga Adrian lagi
haha 
alasan semeta .
sebelum diakhiri dengan KBAI ,
aku Nurin Athirah serta keluarga mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan ,
perbanyakkan amalan di bulan mulia nie
minta ampun salah silap 
Selamat Berpuasaaaaaa semuaaa .
muahcxxxx ! *werkkk*
kbai 



0 comments:

Post a Comment