Pages

Ads 468x60px

Tuesday, 27 May 2014

Batal

Assalammualaikum !
hai Belogg .
mesti peliks jap apahal kan tetiba batal ?
haaa , kali nie memang tak dapek nak update pepanjang .
gua busy yaaa , mau cat rumah nie , 
oh yaa , aku dah nak pindah , lagi tak berapa hari ja , 
dalam hati nie taknak , tapi hm , takpa lah nk wat cmna kan .

ok back to the topic .
ingat tak aku ckp nak p holiday dekat Pulau Perhentian a.k.a Maldives .
uwaaa , nampaknya tak jadi .
sebab aku mabuk , naik keta ka naik bas ka muntah dh mcm hapa , naik bot lagi lahhh .
mau lembik ,
aku pun tak tahu lah cmna boleh dpt penyakit nie ,
hri tuh sampai ambil mc sebab aku dah tak tahan sngt masa nak balik Ipoh .
penangan mabuk yang menggila ,
tambah bila nak p berjalan ,
nie silap haribulan , nak p Perlis nie mmg aku yang drive , haha .
tak sanggup nak muntah lagi woi .

Ibu Ayah dari bagi p terus tak bgi ,risau katanya .
ha lah , jadi cmnie plak kan . 
hm , nmpknya kena batalkan jugak , tah tah Langkawi pun tak dpt nak p .
huwaa , apahal sadis sangat nie ?
aku nak p bercuti woi !
kalau telan ubat pun tak jadi , mmg bermimpi lah ,

tapi 
untuk Langkawi tuh akan diusahakan jugak , mana boleh tak p kan .
benda dah rancang lama kot dgn Umi , tak p rugi ja
so doakan lah mabuk aku nie hilang cepat ,
okay tuh ja nk bgi taw
sibuk .
bye 
oh muah .
haha
kbai 

0 comments:

Post a Comment